13 May 2009

Will Facebook "close" Friendster


Well i dont know about you guys, but i dont have no interest anymore on keeping my friendster account, and all of you must know that, facebook is the new kind of addiction right now.
For those who doesn't know facebook, then maybe you should learn new thing called "internet",j/k

But, really guys, should we close our friendster account, though maybe we dont close it, yet we dont dwell in it either. I left my friendster account "cold" for i dont know how long is it right now.
For you,readers out there, would Facebook "close" Friendster, in the future?

Translation

Saya tidak tahu dengan kalian, tapi terus terang saja,saya tidak ada ketertarikan lagi dengan akun friendster saya. saya lebih tertarik dengan "kecanduan baru" saya, facebook. dan untuk kalian yang tidak mengerti tentang facebook,maka kalian harus belajar tentang yang namanya "internet"

Tapi,sungguhan guys, haruskah kita menutup akun friendster kita, meski bisa jadi kita bahkan tidak mengurusnya lagi sekarang. saya sudah meninggalkan friendster saya "beku" sampai saya lupa sudah berapa lama. Untuk kalian para pembaca, apakah facebook akan"menutup" friendster suatu saat?

No comments: